DAG 290

hejhej
idag har jag bara solat hela dagen, sen lämnat tillbaka alla mina skolböcker och duschat och fikat på en filt på gräsmattan och kollat på gunnar som åt banan. Sen gick jag elin och malin till junction och gjorde manikyr och pedikyr, satan vad de kittlades och ja mamma du vet ju att fila naglarna inte direkt är min favvogrej.... usch! Men nu har jag superfräscha fötter och händer!
Sen åt vi sista middagen på Art Café, ceasarsallad med exta halloumi :'(
Nu är vi tillbaka! har fått ett svullet knä och gjort kaffe
om 30 min ska antoine hålla tal för oss, kommer nog också bli lite känslosamt eller vad man ska säga..
Imorgon tar Elin och resten av treorna studenten och vi går på vårt sista sommarlov! kan fortfarande inte förstå det! blir nog inte så mycket bloggning imorgon, men sista på den här bloggen skriver jag på fredag!
Pusshej
antoine sa att mitt knä va supersvullet, orkar inte
snart lämnar jag detta underbara land

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0