DAG 289

idag har jag ätit min sista sushi i afrika, de va lite jobbigare än vad jag trodde de skulle vara. vill vara kvar här. har tvättat klänningar till avslutningen och fikat på bästa Art Café.
Nu ska jag byta lakarn för sista gången, de mesta ligger i resväskan nu och jag vill inte titta på det. mitt rum börjar bli ganska tomt... sad but true. Nu ska jag slänga lite mer kläder och sånt, sen basta och bli fräsch. imorgon är sista "skoldagen". Snart ses vi hemma i Sverige. kan fortfarande inte intala mig själv att efter ha bott här i 9 månader ska lämna och åka. kommer kännas så konstigt och tomt mest hela tiden. Förut ville jag åka hem hela tiden, nu vill jag inte de. konstiga känslor här!
Aja konstigt inlägg haha pusshej
sista sushi
längesen!
helvetesskogen som förstörde mitt knä
Kiss och Bajs <3
fina Hanna första gången på Art Café!

Kommentarer
Postat av: Cribban

Haha vad rolig du är. Jag väntade på att sånna kommentarer skulle komma. Vi ses på lördag för då får jag också sommarlov. Woohoo!

2012-05-30 @ 13:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0