DAG 284

hey!
idag har jag haft naturkunskap, sista <3 sen låg vi och solade en stund. hade engelska betyssamtal, solade lite till, skulle ha geografi efter lunch men min lärare var i Naivasha så de blev inställt, solade en stund till efter det!! Sen hade vi swahili muntliga och lite betygsprat!! brabra!
Efter det gjorde vi kaffe, chillade lite och duscha!
Nu har vi haft det sista torsdagsmötet någonsin!!!!! Har precis suttit i två timmar med en labb rapport och har skickat in den, SISTA LÄXAN I TVÅAN ÄR KLAR!!!!!!! Imorgon är jag ledig, på måndag är jag ledig, tisdag och onsdag lämna tillbaka böcker och betygsprat sen torsdag skolavslutning!!!! och en boardingvärd har precis kollat mitt rum så inget är trasigt och det är godkänt, bra. har slängt alla böcker och papper och börjat slänga kläder. jättemegakonstigt!
Kan knappt förstå det själv!
Nu ska jag göra kaffe sen inte ha någon stress över skolan för allt är över :) så nice!
helg imorgon vilket är nice...sista helgen!
Aja saknar dig
Pusshej
väldigt längesen å långt hår
usch

Kommentarer
Postat av: fetfarsan

Kommer sakna bloggen...du får väl köra en ny modeblogg eller nått när du kommer hem...puss från fetfarsan

2012-05-25 @ 08:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0