DAG 281

Hejhej!
Idag började jag klockan 14, men gick upp 8 iallafall. Packade väskan och gick till Art Café med Elin. Några inredningstidningar och kaffe senare gick vi till nakumatt och sen hem! Inte ett moln på himlen så vi la oss och solade i typ 2-3 timmar, otroligt skönt!
Sen har jag bara haft en timmes lektion då vi labbade, nu har vi fått fetaste labbrapporten att göra. kul! 
Så nu ska jag mest ta de lugnt för jag är supermega trött för jag somna lite efter 6 imorse. Sen ikväll blir det massa plugg och så!
Juste, nästa vecka ÄR jag hemma!!!!!!!!!!!!! kan verkligen inte förstå det!
Pusshej
låna lite bilder från amanda från dagens solning!

Kommentarer
Postat av: fetfarsan

Jösses vilket stekande...ni kommer att vara som små pepparkaksgummor när ni kommer hem. Glöm inte smörjet.

Puss

2012-05-21 @ 16:17:35
Postat av: Cribban

Jobbigt att gå i gymnasiet:)

2012-05-24 @ 10:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0