DAG 278

hejhejhej!
Idag gjorde jag först kaffe med Elin, sen hade vi mattelektion sen slutade vi :) Så vi bytte om och la oss och sola i ungefär 2 timmar, alla är verkligen bleka nu och pressen börjar komma att man ska va brun när man kommer hem! Sen runt 14 hade jag matteprov! Sen gick jag elin anna och malin till toimarket och köpte det ena och det andra :) men det började regna där bland stånden så vi tog en Cityhoppa - buss hem! 
Nu har jag kastat in lite tvätt och duschat superlänge och jättevarmt. Kollar på film och väntar på att Phyllis ska svara! 
Ja så antingen träffar vi phyllis och mike ikväll, eller hemma, bio, eller utgång! Vi får se! I helgen blir det endast solning!

Pusshej
i belgien

Kommentarer
Postat av: Mamma

Shit Maria,minns du oxå det där spökhuset!!Och Peter som gick upp på övervåningen...minnen är häftiga!Puss fina Maria..snart ses vi:-)

2012-05-18 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0