DAG 268

hejhej
imorse somnade jag klockan 9, därför har jag varit ganska trött idag. Så skippade första lektionen men Zanna sa att de va inga problem bara jag va ärlig! bra bra. Sen lite geografi på det, väldigt tråkigt och sist Swahili (prov på allt vi gjort på torsdag och jag kan ingenting ) så de flyter på. Efter det gjorde vi macka. Sen bytte vi om och tog våran timmespromenad jag och elin. Börjar bli en bra vana! skönt och gå trots hemska safaribacken som dödar mitt knä..... men men!
Nu har jag duschat, skrivit på min uppsats tills på fredag som börjar bli klar, ätit lite middag och gjort kaffe!
Snart ska jag plugga matte i 1 timme sen blir det väl mer plugg. Hoppas ja somnar tidigare ikväll iallafall!
Pusshej
så är det att bo här ( låna bilden av michelle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0