DAG 264

Hejhejjambo!
Idag börja jag tidigt, hade engelska nationella skriftligt. Gick väl bra eller jag vet inte :) Sen gjorde vi kaffe och hade matte! Sen slutade vi och då var det helg igen! Vi tog en taxi till Toimarket där vi gick runt en stund. Köpte tillslut en skjorta. Sen gick vi till Java för att vänta på taxi men då hade bajs swedken inga bilar, så vi fick gå hem. När vi kom hem tvätta vi kläder, duscha å gjorde oss iordning.
Runt 19 tog vi skolbussen till junction, åkte till högsta våningen och åt världens bästa sushi.
Sen en espresso på Art Café och nu hemma! Har tränat lite och imorgonbitti ska vi ta en timmes promenad och utforska området, vet knappt vart jag bott i snart 9 månader! skrämmande.
Imorgon mellan 12-16 ska Holländarna ha någon stor dag här på vår skola vårt hem. Jättekul. Så får väl hålla sig undan. Sen på kvällen blir det kanske middag med Phyllis och Mike annars inget inplanerat, lite plugg kanske...
Pusshej
Denhär pajsaren skrämde mig idag när jag öppna min ytterdörr för att hämta handduken, om man bor i Afrika så gör man

Kommentarer
Postat av: fetfarsan

Hej mitt hjärta...hälsa så mycket till Phyllis och Mike...puss

2012-05-05 @ 13:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0