DAG 262

hejhej
nu är långhelgen slut och skolan börjar igen.
Idag har jag försökt plugga, blivit arg för de är för mycket moln så man inte kan sola, fått ont i knät igen på riktigt, lyssnat på jättetjejig musik, haft ont i magen.
Nu ska jag plugga vidare på min 10 sidorsuppsats!
Imorgon ska jag hålla tal, skönt när det är klart iallafall. Sen är det slutspurten nu med överdrivet mycket plugg. Om två helger ska vi bada i varma källor, sen funderar jag på att hoppa bungyjump helgen efter det! va tror ni?
Aja nu måste jag verkligen få lite plugg gjort. och jag hatar att det är bra väder hemma och alla ska skryta om det så mycket. taskigt.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till med talet.. det fixar du galant.. sen är det bara att hoppa bungyjump :-).. ta hand om sig tills vi ses därhemma.. stor kramis

ps.. Emmi tyckte mjukis fåret var supergulligt.. och skärpet blev perfekt.. småskrattar fortfarande vid minnet av din super prutning.. superhäftigt.. pussåkram

2012-05-02 @ 17:02:15
Postat av: Helena

Hejhej! Ett tag sedan jag skrev något men nu när du pratar bungyjump........ Fixar du det blir jag avis som f...n. Jag hade tänkt mig att hoppa, stod på marken fastspänd runt fötterna.....då klarade jag inte av det. Bara att spänna av selen och titta på kompisen som hoppade. DU GREJER DET! Kämpa på med skolan snart är denna termin klar. Tänk 1 timme i taget och lycka till med talet.

Massa puss och kraaaaam!

2012-05-14 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0