22:16

om 3 dagar åker jag ifrån detta land efter att ha varit här i  9 månader. har gjort så fruktansvärt mycket att jag inte ens kommer ihåg allt. men typ
  • ridit på struts
  • tagit dykarcertifikat i Indiska Oceanen
  • varit i mombasa
  • varit på safari 3 gånger i masai mara
  • haft hela min underbara familj här
  • lärt känna 55 nya ansikten
  • klarat sig själv
  • varit vid victoriasjön
  • varit i kenyas ena regnskog
  • varit med om "krig" eller ja, Al- shaabab
  • sätt en människa bli ihjälslagen
  • varit i afrikas största slum
  • besökt masai-by
  • varit hemma och opererat knät
  • djuphavsfiskat
  • ätit krokodil
  • sätt 12 albinos
  • åkt ett 100-år gammalt tåg från Nairobi-Mombasa, ska aldrig göra om det
Ja alltså, jag har självklart gjort en miljon till saker än det men de kommer jag inte ihåg :)
just nu vill jag egentligen inte åka hem! men mamma och pappa jag saknar er så jag spricker!!! och brorsorna såklart :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0