DAG 228

JAG ÄR 18 ÅR!!!!!!!!!!!!

Dagen började med att 8 underbara flickor kom och sjöng för mig med ballonger, konfetti presenter och champagne!! Sen hade jag skoldag, svenska, naturkunskap ( där klassen sjöng för mig =) ) engelska, lunch, geografiprov :( Sen la jag mig breve elin som låg och sola, låg där ungefär en timme sen var de dags för swahili!! Efter detta blev de lite skön dusch, byta om sminka sig platta håret och idag blev de även klackskor på :) inte illa! men man fyller bara 18 en gång så varför inte! in i två taxis hoppade jag, elin, malin, linnea, lena, manda, amanda och hanna in och for ner till stan mot Sarova Stanley hotell!! Där en av världens finaste Thairestauranger ligger!!! När vi väl satt vid bordet så beställde vi mat och allt var supertevligt och hur bra som helst! Jag och Elin beställde in en sparkling wine med bladguld i, man måste ju passa på! Sen tog några efterrätt och jag tog lite kaffe och så! Och mitt i allt kommer personalen sjungande Happy Birthday för mig och allting med tårta! Blev så himlans superglad!! Sen blev de Ja må hon leva också av alla tjejorna! Blev nästan lite tårögd. Sen betalades de notan - pappa betalar tack bästa <3 Älskar dig! Alla blev så himlans glada och förvåndade :) Bra present! När vi skulle gå kom en servetris med en liten present från restaurangen också då blev jag ännu mer glad! Sen tog vi två taxis hem till skolan. När vi kom hem satte sig jag och bästis på min säng och jag skulle öppna presenten jag tog med hit från Sverige som var från mamma. Där i låg världens finaste halsband och även lite andra överraskningar. Då började jag gråta. Tack igen världens bästa mamma! Jag älskar dig så <3 

Nu har jag gått runt i klänning barfota på internatet länge så måste duscha för mina fötter är svarta. ska sen krypa ner under täcket och njuta av att jag är 18 år!!!!! imorgon blir de utgång hoppas jag.

Pusshej och Tack igen världens bästa kompisar och familj som grattat mig!!! Ni är bäst <3 Ni gjorde min dag till ett minne för livet :) Och tack för kortet jag fick av dig pappa på posten som kom för nån dag sen!!!!!
Dagen började såhär!
nyvaken 18åring!
världens finaste halsband
När dom sjöng för mig på restaurangen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0