DAG 224-225

Hejhej!

Igår gjorde jag typ, ingenting. Somnade runt 18:30 och vaknade lite efter 9 imorse.... Har fått en söt ögoninflamation och knät är inte bra någonstans. Plus att jag måste städa mitt rum och jag har så brutalt mycket prov och ja gud vet vad! Börja iallafall dagen med att ligga i soffan och prata med julia en stund, sen U-land fast de va eget arbete och efter det två timmars naturkunskap. Prov om två veckor längtar redan. Efter skolan tvättade jag och elin all vår tvätt från fältstudieveckan...herregud. jobbigt mycket! sen solade vi lite mer en än timme och sen vart det gymmet. Nu sitter jag på mitt rum måste duscha har ont i knät, ska sen städa lite byta lakarn sen plugga matte för det är prov på fredag :) 
Jag fyller 18 år på torsdag :)
JUSTE!!! Jag fick brev idag från pappa som var i Skåne, och mamma och Peter från Alperna :) Då blev jag så glad så!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0