DAG 216-217

Hejhej!!
Igår fyllde vår Amanda 18 år! Dagen började med fin sång och allt va de va, sen en snabb frukost och efter de direkt till vattenlandet. så sjukt kul. vi va som 6 år igen :) Efter de åt vi lite lunch på Art Café och sen kom bussen och hämtade oss. åkte hem lagom trötta, duscha bytte om och gick till Bistron. De va ju Saint Patrick´s day så vi fick grön öl och alla(några) va gröna :) de va soft! Så åt vi middag där. Sen åkte vi hem, och sen direkt ut igen! Kul kväll må jag säga.
Idag har jag malin och elin varit på Yaya på masaimarknaden för att köpa 3 par kikoybyxor! Sen till nakumatt junction för att köpa grejer inför resan imorgon. 05:45 uppstigning. åh. längtar så! Så snart ska jag börja packa, testa byxorna och så! Ikväll är de BBQ på skolan de blir gott de.
Nu ska jag plugga. åh så kul! Veckan efter fältstudieveckan är ett skämt.
Pusshej
grön öl!
jag och födelsedagsbarnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0