DAG 215

Hej! :)
Idag började dagen med historialektion då vi arbetar själva. så satte mig i zebrarummet och åt yoghurt. Sen gick jag till elin så gick vi till gymmet och träna! Skönt att träna på morgonen då de är så lite folk( man får vilken maskin man vill!) Sen gick vi hit... åt lite lunch och bytte om snabbt till badkläder och la oss och sola. Så där låg vi och malin och några och solade och badade tills klockan blev ungefär 15, då tog jag en skön dusch och så! 

Nu sitter jag utanför matsalen i solen och så. Om ungefär en timme ska jag elin och malin gå till junction och köpa malariatabletter, kikoybyxor om jag hittar det och äta middag! :) sen blir de hemmakväll!

Pusshej
världens bästa sushi

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej Darling..snacka om att du suktar mig nu..ja det är världens bästa sushi..har åkt skidor hela dagen..snyft,åker hem imorgon:-)pyss

2012-03-16 @ 18:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0