DAG 214

Hej!
veckans längsta dag har jag haft idag dårå.... började halv 9 med svenskaprov, sen lite svår naturkunskap på det och sen engelska. Efter de lite god lunch och sen geografi....sist swahili! Efter de va de lite möte för Årsboken vi elever skriver ( eller ja, några gör de men resten ska hjälpa till) Sen gick jag och elin till junction. Köpte hur mycket som helst, massa yoghurt, frukt, lime, läsk, chips, allt för ungefär 45 svenska kr :) Sen gick vi tillbaka. Just nu är det väldigt supermegavarmt så man blir ju lite smålökig när man går där längst Ngong Road... Sen när vi kom till Impala club där gymmet ligger gav jag elin mina påsar och jag gick själv och träna. jag va enda vita på gymmet idag :) Sen efter väldigt jobbigt pass så gick jag hem ( då börja knät svullna upp igen ) åt god middag och hade boardingmöte. Sen lite dusch på de och mattestuga i en timme! 
Nu sitter jag på min säng, äter en skål frukt, cola och äpple och ska kolla på nån film. 
Imorgon har jag bara en lektion :) Efter de blir det sol hela dagen och lite gym!

Pusshej
malin va snäll och fläta mitt hår precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0