DAG 213

Hejhej!
Idag har  jag inte gjort så värst mycket. hade historia första lektionen men allt internet låg nere så kunde inte göra så mycket. Efter lektionen gick jag och elin och la oss och sola i två timmar, sen lite kenyansk lunch på det och sen lite sol till efter det! Sen blev de lite snabbdusch ( va lite varm då vi inte får bada i poolen för steve hällt ner kemikalier i den...) Sen va de möte inför flätstudieveckan näste vecka. Först regnskog i två dagar sedan fiskeby! Efter de lite kaffe och knäckemacka och nu sitter jag och pluggar svenska inför provet imorgon....kul!
tänkte träna men tror de är bäst att vila benet då de gjorde ont igår som bara den. Om en stund är det middag sen efter de plugga tills jag somnar...
Pusshej
jag var liten

Kommentarer
Postat av: mammis

Fin tjej!!Maria jag har så dålig täckning här i alperna så du får stå ut att jag inte har hört av mig:-) underbart här massa sol och skidor från morgon till kväll...så är vi med kompisar (du vet tex mankan och tina)som älskar mat så det får bli mkt gym när jag kommer hem.kul att du iallafall har testat gymmet men du behövde väl inte köra järnet första ggr..puss fina Maria

2012-03-14 @ 18:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0