DAG 212

Hejhej
Idag hade jag först håltimme på engelskan så låg kvar en stund i sängen, vaknade av att alla skrek att vi inte hade engelska så de va ju bra, sen hade jag svenska, lite lunch och håltimme på det och sen jordens jobbigaste kiswahiliprov. mådde dåligt efter, de va ett skämt. nä usch. Sen låg vi och solade i typ 1 timme kanske, bytte snabbt om och gick iväg till gymmet. Har nu köpt nytt månadskort också det är bra! tränade i en timme med rätt många från skolan. Kom tillbaka då de va världens godaste middag, mums!Elin hade sträckt sig i rumpan eller något så hon kunde inte gå, staplade iväg till tvätten och kastade in det. Sen en skön dusch på det men när jag kom ut ur duschen va knät dubbelt så stort igen, bra maria. bra att träna. yes, nice soft. sen bytte jag om, gick till elin som tog 10 min ungefär när de brukar ta max 30 sek :) bra! Sen gick vi till mattestugan, räkna matte i en timme, hämta tvätten och nu sitter vi på balkongen och pluggar inför svenskaprovet på torsdag. kul. har fetigont i knät och svullet är det också :) kan nån fixa mitt knä nu trodde de va bra... ja vi får se hur de är imorgon då vi tänkte gå och träna efter min första lektion..!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0