DAG 211

Hejhej!

Idag vaknade jag av att pappa ringde, sen hade jag u-land med vår extremt förvirrade lärare måns. Lunch på det och sen dubbeltimme i Naturkunskap. Efter det gick jag och elin till junction, tog en banana milkshake på Java och sen gick vi till nakumatt och köpte massa nödvändiga nyttiga saker ( =) ) Gick hem och satte oss och plugga inför Swahiliprovet vi har imorgon. kul. svårt. blä. Sen va vi med på Zumban, eller jag var med i en kvart då mitt knä inte ville mer. Satte mig på gräset vid poolen och träna lite sen vart det middag. gottgott! Nu har jag duschat med ansiktsmask och scrub på hela kroppen och ansiktet och allt. Sitter i zebrarummet och pluggar på glosboken till provet imorgon. Internet på skolan är riktigt kaos så de funkar typ bara här :) 

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0