DAG 208-210

Hejhej!

Inte mycket bloggning här men internet är så otroligt dåligt. i helgen har vi mest legat och solat, varit lite på en marknad som är på andra sidan vägen och ätit middag på junction. I fredags kväll var vi på ett uteställe som heter que pasa, de va riktigt kul! Igårkväll satt hela internatet(typ) ihoptryckta i alla soffor och kollade på melodifestivalen. Då fick vi också veta att det var någon explosion nere i stan igen...kul! Idag har jag solat och solat. Nu har jag städat hela mitt rum bytt lakarn och duschat! sitter för tillfället uppe i zebrarummet eftersom internet är så dåligt i mitt rum! JUSTE! GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN <3<3 hurra!!!!!! nu är du stor :)
Om en stund är det middag....eller ja en timme typ, sen blir det väl plugg som vanligt och lite så! juste, det har kommit marabou daim på nakumatt, å de står på svenska! party!

Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0