DAG 207

Hejhej!
Idag vaknade jag av att mitt älskade knä hade totallåst sig, fick panik, kröp till lådan där mina plattor som ger kroppen lite elektriska signaler som jag sätter på benet låg, kröp tillbaka till sängen, hade ont, la på dom i 30 min och ja gud vet vad! Sen hade jag naturkunskaap, engelska, 2h håltimme (lunch) och sen swahili som typ va frivillig.
Efter det tog jag Malin och Elin en taxi till toimarket igen. kollade lite va ganska mycket folk. Köpte iallafall en fin klänning till slut! kom hem åt pannkakor till middag. En stund efter de vart det mattestuga i 1 timme och nu sitter jag i zebra och gör mest ingenting. Det finns superdåligt internet i hela Kenya då några smartos har kapat en sladd nånstans när de grävt....röj! 

Pusshej
skjorta, 30 kr!

Kommentarer
Postat av: Helena

30 kr, är det ett skämt...? Låter inte kul med knä som låser sig. Är det inte dags att bli bra i knät.....??:) (skojar med dig som du förstår) Du förresten, har glömt att fråga dig om det finns några biljardkulor i Nairobi.....haha, hihi! Om du ser någon ta då GÄRNA en bild! Massa varma.fredagspussar till dig, kära Maria

2012-03-09 @ 15:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0