DAG 203-205

Hejhej
Nu är jag i Afrika, det är molnigt och så men annars helt okej! Landade igår klockan 7 då åkte jag till skolan, gick i skolan, duscha, gick till junction med elin köpte bra saker och åt middag. Sen tvättade vi alla kläder, duschade ( vilket är ett stort projekt efter operationen med plastpåsar och gud vet vad) Sen åt vi lite frukt och te och kollade på eva&adam och somna. va lite trött :)
idag har jag haft svenska och engelska sen swahili. Efter det åkte jag och elin till Toimarket. Köpte två ralph lauren skjortor som hänger på tork just nu. Sen tog vi en milkshake på Java House och sen åkte vi hem. Nu har vi ätit middag och pluggat matte i en timme, U-land och lite engelska :) Snart blir det dusch, mango och film :) 

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0