DAG 167

Hej!
Inatt somnade jag 05:30 på ett ungefär, så jag tog lite sovmorgon imorse för jag har inte sovit på 5 dygn som jag borde, pga smärtan i knät! Sen hade jag geografi, swahili och datorkunskap men efter halva lektionen på swahilin så gick jag och Elin för vi skulle till sjukan! Va där, värme mitt knä djupgående med en maskin som såg ut som ultraljud. iskall och med massa klet. bra att hon tryckte extra hårt där de gjorde som ondast men typ inte brydde sig att de gjorde ont! :) Sen fick ja ha på en värmekudde i typ 30 min till...sen hade vi lite bråttom hem till middagen så hon sa att ja skulle göra övningarna hemma så ska göra de snart. Efter sjukan åkte vi till Java House som ligger breve och köpte 4 banana milkshakes.. mmm. en i bilen var och en nu som vi ställde i kylen, perfekt! Vi kom hem, det var hamburgare och pommes till middag, lycka <3 Prata lite med magnus, plugga matte i bibblan, duscha, hämta milkshake och nu sitter jag här. Har historiaprov imorgon bitti kan inte något kan inte plugga men de blir bra kanske. sen sjukan igen....såklart!
Ja de va min dag de, jo juste, Pär min naturlärare sa att ja kanske har en mask eller larv eller något i knät, åh kul!

Ps. Tack fina Annika för brevet :) Fick det igår men glömde säga de på bloggen! Tack tack åh tack igen :) man blir så himlans glad! :) puss
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0