DAG 166

hejhej!
idag hade jag historia, sen efter det somnade jag för jag somnade mellan 4-5 inatt så var hyfsat trött. Sen vart det lite U-land. gick till skolsyster siv och sen lite lunch. Sen naturkunskapsprov som gick ganska så bra! Efter de vart de att åka till sjukan för sjukgymnastik! redigt ont gjorde de men de blir väl bra. sen påväg hem haha vi åkte med en taxi där ja tror chauffören va hög eller något, rolig prick! Sen stannade vi på junction, köpte en banana milkshake<3 och lite mango! Nu har jag ätit god middag, har ont. ska duscha om en stund sen försöka sova tidigt för jag är så himlans trött. imorgon blir det sjukan också!! funfun! stammis på nairobi hospital :)
Pusshej

home sweet home

Kommentarer
Postat av: Helena

Härliga du!

Känns inte bra att läsa om ditt knä. Du verkat verligen ha det jobbigt!



Jag börjar bli orolig för hur de sköter om dig. Hoppas du får bättre hjälp idag.....å du, belasta det onda knät så lite som möjligt! Förstår att det inte är lätt men jag tror också att det är viktigt att ge knät och kroppen en känns att få stopp på din inflammation. Säkert att det inte är något litet djur?????? Finns väl en hel del knepiga "saker" där som vill åka snålskjuts.



Massa kramar och pussa till dig, finaste!!!

2012-01-31 @ 10:45:20
Postat av: Maria!

Hej fina helena!



Mm är på sjukhuset ungefär varje dag....inte lika roligt! Sjukgympa nu men känns inte som att de hjälper alls. Nu har knät svullnat upp igen också!

Haha usch nej de får vi inte hoppas!!!! min naturlärare föreslog ju de idag...att de kan vara de....kul!! haah



Pusspusspuss

2012-01-31 @ 20:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0