DAG 165

Hejhejhejhej!!! idag vaknade jag av att jag hade ont i knät, pluggade lite naturkunskap och kolla en stund på film. Sen städade jag mitt rum och tog en duuusch! Efter de gick jag och elin upp och åt resterna från vår fantastiska middag igår mums :) Sen fårn ungefär 2 till nu har vi pluggat naturkunkap. nu kan jag typ allt :) med lite hopp med tacomiddag och dusch! Nää annars inte mycket här, resten av boardingen är tillbaka från lake naivasha eller hur de stavas. Imorgon ska jag till skolsyster siv igen för jag har så ont nu att jag mår illa och det blir bara värre och värre, oroväckande!
nu ska jag fortsätta plugga en stund sedan lite film sen sova! börjar halv 9 imorgon...mindre kul! På torsdag åker ju alla till Mount Kenya...tiden går fort!
Lala salama rafikis pusshej
( förlåt men kan inte lägga upp en bild för vårat internet har gått och lagt sig =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0