DAG 164

hej!
idag vaknade jag klockan 8 av att alla skrek och vår boardingpappa Peo skrek LAKE NAIVASHA jättemycket för att alla skulle vakna. klockan 10 åkte jag elin och alex ( boardingpappa också) till andra sidan nairobi till ett annan sjukhus. kom in till doktorn klockan 12 och han kände å klämde, sa att jag inte har en infektion... bra! sen fick ja går ner till labbet där ja skulle ta blodprov. va jättenära på att svimma då :) sen gick vi upp igen och väntade, så sa han att blodet såg bra ut ( yey) men jag måste gå på kryckor i TVÅ veckor till alltså FYRA veckor på kryckor me mer och mer smärta :) sen sa han att de blir operation om de gör ont då....
aja! Sen åkte vi vidare till en affär med massa kött, köpte kött ( som är billigare än skinka i detta land), åkte till junction där vi blev droppade så tog vi och åt lite på Java house sen köpte vi resten av maten på nakumatt. lite Wasa knäckebröd hittade jag :) mumma. Så vi kom hem, hoppa i poolen och duscha. sen har vi gjort den godaste middgen jag ätit i kenya typ!
Marinerade lite fläskfilé, pappas löksås, klyftpotatis i ugn och tomat&mozarella vid sidan sådär! och en underbart perfekt iskall cola till det!
Till efterrätt vart det chokladfondant!!!! BRA DAG!
försökte göra en fin frisyr
chokladfontant i kopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0