DAG 163

hejhej!
Idag väckte antoine mig den lilla militären haha. sen gick jag och elin upp till skolsyster siv. skulle ju egentligen till läkaren idag men de blir imorgon dårå. Har haft ont två nätter i rad och jätteont på dagarna så de verkar ju inte bli bättre, får se vad dom säger imorgon klockan 11!
Idag har jag haft matte, trodde jag skulle få tillbaka matteprovet men de va inte klart. typ nästan hälften av alla som fått tillbaka i andra gruppen har få IG så är nog ganska säker att ja hakar på där :) då är de läraren som gjort för svårt prov. sen åt vi lite lunch och pratade med siv igen och fick mina röntgen bilder och massa papper. Sen tog vi skolbussen till junction. Tog en fika på Art Caffé, gick runt lite i butiker, handlande på nakumatt behövliga saker. ringde efter skjuts hem för går inte att gå me kryckorna för mig.. kul. men de hade inga bilar. Så vi gick runt i lite till butiker och kolla på skoj saker, köpte en kräm och torkad mango<3 så gott. ett försök till att va nyttig iallafall!
sen tog vi en taxi hem, lite mango och tvätt av mitt knäskydd. nu har jag ätit middag och sitter i mitt rum, om några timmar går partybussen, utgång! Så ska väl börja göra sig iordning snart. Men nu kollar jag på eva&adam!
Ha en bra dag så får ni se imorgon hur de gick med mitt knä!
Pusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0