DAG 161

hejhallådär!
idag hade jag matteprov, enda lektionen. kan säga att det gick käpprätt åt helvete. usch. fy. blä. tror de blir ig på den! seriöst de va pinsamt så dåligt de gick!!
En gymnasieskola från Göteborg är här och hälsar på så dom kom till vår skola vid 1 idag ungefär så alla låg och sola vid poolen, vår boarding + de och de va ungefär 44 personer...äh. Så vi från SSN satte på de stora högtalarna med massa musik de va ganska nice!
Efter de tog jag en snabbdusch och bytte om, kirra skolbussen så ungefär 10 personer åkte till Brew Bistron som ligger 5 min från skolan, lite afterschool behövdes, sörja matteprov. Slutade med att ungefär halva boardingen satt där de va trevligt de!
Nu sitter jag i sängen, har ungefär såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääär ont i knät och vill somna. har naturkunskapsprov imorron kul. mår illa. ännu mer kul!!
pusshej de va min dag :)
(farmor, morfar, mormor och alla ni, ni behöver inte kolla på bilderna nu! mamma och pappa behöver inte heller de)

Kommentarer
Postat av: fetfarsan

Pilsnern ser ju super god ut...beställ en till mig me...puss på knät

2012-01-26 @ 15:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0