DAG 160

hejhej!
Idag har jag haft engelska, svenska, lunch, geografi, swahili och datorkunskap. superduperkul!!!
Annars matteprov imorgon så massa plugg till de....!! Annars har de inte hänt så värst mycket, lite tråkiga saker på boardingen ikväll bara så folk är väl lite smådepp( ni får skypea med mig om ni vill veta vad!)pluggar naturkunskap nu och ska göra fruktsallad snart! börjar 12:50 imorgon så ska försöka sova ut även om de inte går på denhär skolan :) men de är okej! jättemega ont i knät så sitter med en fryspåse nu även fast de inte hjälper så mycket. Längtar till denhär veckan är slut för då har jag gjort två stora prov!!
Nä nu blir det lite mer plugg här uppe på balkongen :)
Lala salama!
pusshej
min sovkompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0