DAG 159

hejhej alla!
Idag har de inte hänt värst mycket här inte....Va hos skolsyster Siv en stund imorse, sen vart det u-landslektion då vi satt i biblioteket och kollade på filmen Hämnden som jag sätt ungefär 5 gånger :) sen åt vi lunch och sen hade vi naturkunskapslektino fast den vart iställt så från 12 till ungefär 15-16 satt vi konstant och pluggade naturkunskap har typ världens prov på torsdag :) kulkul!
Sen har jag pluggat matte en stund, tog mig till maten och åt go midda :) nu sitter jag och elin på balkongen och pluggar igen för ingen av oss har internet på rummet, kulkul!
annars har jag två prov denna vecka som i och för sig inte är superkul men men. Vill sluta ha ont i knät nu också :)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Stackare som fortfarande har ont...har de inga filurpiller i Kenya?nu får det vara slut på det onda!!har det blivit ngt bättre?puss finaste Maria

2012-01-23 @ 23:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0