DAG 157

hejhallådär!!
idag har de hänt mycket vill jag lova! vaknade och åt lite brunch. sen direkt ner till stan till ett 5 stjärnigt hotell där vi solade och badade, åt världens godaste thaimat till lunch på de fina hotellet och innan de va vi lite på citymarket(en jättestor marknad mitt i staden) men alla va så trötta och ja hoppa runt på kryckor så där va vi inte länge. Sen kom vi tillbaka till skolan runt...cirkus 4, hoppade snabbt in i duschen för att sedan byta om och åka till junction! Där fikade vi i ungefär 2 timmar kanske med Phyllis ( min och elinsfamiljs reseledare) och hennes man Mike! otroligt megatrevliga människor, så himla roliga och snälla. Mike är så snäll så han sa att han skulle köra mig till flygplatsen där när jag ska hem på sport och vi ska få sova hemma hos dom och äta mat och va ute med dom och massa! Sen hoppade jag runt på Nakumatt en stund vi köpte godis, läsk och lunch till imorgon!! När vi gick därifrån så skulle vi ta en junctioncab tillbaka till skolan så vi gick ner mot dem. Men plötsligt sa elin att jag skulle titta typ så jag tittade mot grindarna där taxibilarna stod, där stod massa folk + vakter från junction och sparkade ner en kille, en vakt slog ner honom med en plaststol och hur mycket folk som helst var där! usch de va läskigt så vi gick tillbaka ville inte se. så vi ställde oss i entréen för att ringa hem till boardingen så dom kunde hämta oss. så plötsligt kommer de en liten buss med massa killar som såg ut som blandning mellan somalier och iraner och alla hoppar ur bilen snabbt ah de va läskigt så jag börjar halvspringa därifrån och elin hade min kryckor så de gjorde ju ont ja :) men sen fick vi tag på helene, vi satte oss på Art Caffé och tog en kaffe och sen åkte vi hem!! 
Nu har jag duschat, ligger i sängen me en fryspåse på knät och har ont och ska kolla på eva&adam!
Imorgon blir det plugg för hela slanten!
Pusshej
saknar honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0