DAG 156

hejhallå!
ja fredag idag!!!! började med att gå upp till skolsyster siv, så kolla hon på knät mitt och sa att hon skulle ringa en ortoped! sen hade jag historia och matte. efter de lite lunch sen va de ju helg!!! klockan typos 13:30 tog jag och elin taxi till upperhill medical center.....där tog de en timme att komma in till läkaren efter utsatt tid.. kenya kenya. Sen kom vi in, läkaren va snäll å så han la mig på en säng typ. han fråga om ja kunde sträcka på knät då sa jag nej, så tryckte han me all kraft så benet så de vart rakt och jag dog nästan så sa han bara jamen titta de kunde du ju :) ajajajajajaja. sen fick ja se mina röntgenbilder där va de massa vit klet i benet såg fint ut. han tyckte de va konstigt att jag hade så svullet ben och att de fortfarande gjorde så pass ont efter 1 vecka. så jag fick mer smärtstillande <3 sen sa han att om ja har ont om en vecka ska jag komma tillbaka så ska han se igen och då blir de antagligen operation. blä.
Sen har jag inte gjort så mycket, åt underbart god midadg på junction på Art Caffé. Nu sitter jag i zebrarummet har precis duschat :)
imorgon ska jag egentligen vandra men de kan jag fetglömma så jag och dom som inte kan gå + helene ska på "spa" på ett lyxhotell nere i stan :) bra friluftsdag!
pusshej
doktorn :)
chillar lite i sängen
ny sovkompis
bra stavning på efternamn....Widerstani

Kommentarer
Postat av: fetfarsan

stavningen verkar ganska ok tycker jag...har varit med om värre eller som Windrup brukar kalla mig Widemöken..inte så skojsigt kan jag lova...hoppas nu att det börjar bli bättre i knät så att du slipper gå till doktorn igen...massor med pussar

2012-01-21 @ 16:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0