DAG 155

hej hej..
Idag gick jag på svenskan halv 9, sen dog jag av smärta, hade håltimme på naturkunskapen och sjukskrev mig sen, usch dehär suger verkligen. sov en stund i sofforna sen försökte jag plugga lite. har inte gjort så mycket annat idag kommer inte så långt. har ont från låret och ner, får inte den smärtlindring jag vill ha för Siv säger att jag inte får... hoppas de blir lite bättre imorgon men just nu vill jag bara amputera bort hela benet.
pusshej
ny familjemedlem, Kalasklas om jag får be!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej min finaste Maria,tycker så himla synd om dig!sicken otur du har!du måste lova mig och ta det lugnt med benet och jag hoppas verkligen smärtan försvinner fort...jag har ju skitont fortf i axeln efter jag ramlade,men det antagligen som piss i rymden mot vad du har..love U

2012-01-19 @ 23:18:42
Postat av: Annika

Snälla rara du, vilken otur du haft. Förstår att det känns motigt och jobbigt.. Du får verkligen ta hand om dej och benet.. ta det lugnt så att du blir bättre snart.. håller tummarna att det vänder nu.. tills dess en stor varm till dej och Kalasklas.

2012-01-20 @ 15:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0