DAG 154

Idag blev jag väckt av Antoine, då vart de lite småfrulle sen nästan direkt in till sjukan för provsvar. Så, jag har en supermegainflektion i knät + att de är fyllt av vätska! KUL. när vi kom hem så somnade jag på balkongen i 2 timmar sen vart det junction för en snabb fika sen lite handling på nakumatt sen hem och äta middag. nu ligger jag i soffan och kollar på film och har överdrivet ont. har tagit min dagliga dos av piller även om inget hjälpt. ska gå på kryckor 1 vecka till utan att stödja på benet något sen efter det 3 veckor till....
pusshej
mitt ben är lite småsvullet också...

Kommentarer
Postat av: fetfarsan

Hoppas Afrika pillren får bukt på infektionen nu och att du snart e uppe och skuttar...pussar och en himla massa kramar

2012-01-18 @ 21:33:10
Postat av: Helena

Men snälla söta Maria! Vad är det sm händer?? Hur har du kunnat få en brak infektion i knät......blivit biten av något kryp?

Du måste lova mig att du tar det lugnt med knät och gör.dom dom säger. Infektion i knän är inte att leka med. Jag tycker verkligen synd om dig och fattar hur ont det gör. Kan du sova?

Tänker på dig massor, finaste Maria!!!! Vi hörs, massa kramar och pussar

2012-01-19 @ 14:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0