DAG 153

Tisdag, så rolig tisdag.
klockan 8:30 satte jag, elin, gabbi och kondrad oss i bussen mot nairobi hospital. där gick jag och alex långt bort till MRI avdelningen för min röntgen. satt där i ungefär 1 timme, eller kanske mer. Sen fick jag byta om.. till världens sötaste outfit. Sen väntade jag lite sen vart det in på röntgen. Lägga sig på en bår och sen in i en tunnel i 35 min. åh aldrig varit med om något mer läskigt än det. Fick inte röra mig, det var svinkallt och jag hade fryspåsar på benen (?) + att de va massa konstiga superhöga ljud. Sen ropa han upp i högtalarna att jag skulle bokstavera mitt efternamn, men ja råka säga fel :( fun fact. Sen ut igen å värma sig, sätta sig och vänta på resultat i ungefär 40 min-1 timme. men nej dom kommer imorgon!!!!
Så runt den tiden hade jag så ont att jag knappt kunde stå upp så jag fick vänta i 30 min på en rullstol. Så fick skjuts ut så åkte jag och elin tillbaka. Kom till skolan vid 14 och proppa i oss lunch för vi var så hungriga och smärtstillande. Sen hade jag slutat också bra dag i skolan! Nu sitter jag på balkongen och rör inte så mycket på mig. pluggar lite. mitt ben är dubbelt så stort som de andra och de blri värre och värre. åh! längtar tills imorgon då jag får veta provresultaten!
Aja pusshejhej!
söt i rullstolen
dagens outfit!
innan röntgen, lite smått nervös!
Ska försöka ladda upp en bild på mitt ben sen så får ni se :) om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0