DAG 145

Mambo!
Idag har jag haft en lite lång dag, vaknade klockan halv 10, hade engelska, svenska, lunch, geografi, swahili och datorkunskap! fun fun fun. Sen satte jag mig på rummet och pluggade lite svenska men efter det blev det lite kaffe och mango med elin utanför zebrarummet på balkongen! sen kom Helene till oss och fråga om vi ville med och köpa tyger och massa sånt för dom ska ha nya gardiner och kuddar å ja gud vet vad så de hängde vi med på ( som grounded var de skönt att komma utanför skolan!!) Men dom hade stängt....så vi ska åka tillbaka imorgon innan lunch då jag har håltimme!
Kom tillbaka till middagen som inte va supergod, sen plugg plugg plugg. Nu har jag tryckt i mig en ost+gurkmacka och ska plugga vidare.
Saknar alla hemma!
Pusshej
nu har det tagit 20 min att ladda denhär bilden, så är den sne. men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0