DAG 144

Hejhej hemskt mycket hej!
Idadg hade jag historia 8:30. åh de va så roligt :) sen hade jag håltimme i 1,5 timme så jag somnade om en stund och kollade på film. Efter de vart det U-land då vi bara kollade på en film om Afrika! Efter de vart det lunch och nu har jag ingenting, vi fick håltimme på naturkunskapen för vår lärare är sjukis.
Sen på lunchen fick jag min groundning, 4 dagar. wo. haha inte så länge så de va ju bra! men ska övertala Antoine och Alex att ja ska få följa med elins familj och äta middag ikväll! :) hoppas hoppas. Nu är elin på junction me sin familj och jag gör inte så myckett. vi har städat hennes rum och tvättat kläder. ska nog försöka mig på lite plugg!
Hörs lite senare :)
Pusshej ha en toppendaag!
familjen tönt
saknar denhär, vi har varit tillsammans 9 månader idag. grattis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0