DAG 142-143

hejhej!!
Igår låg internet nere så kunde inte blogga!
Men igår på dagen låg vi och solade, bada och åt så de va ganska så skönt. Sen mot 9 på kvällen så åkte vi några stycken till ett ställe som heter Casablanca. Det va väl kul och så! Vi är ganska få men de va roligt ändå. Sen när vi kom hem badade vi lite snabbt i poolen sen gick ja till mitt rum och duscha sen somnade jag. SJÄLVKLART blir jag groundad för det. utegångsförbjud. för vår boardingvärd Peo tydligen sätt mina blöta fotspår...... han hade alltså aldrig sätt mig bada.. kul kul!
Så idag har jag solat och badat länge, gick till Impala och köpte gymkort med jossan och emelie och träna men gu så jobbigt det var! usch! Så där kommer jagväl hänga närmsta veckan :) röj
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0