DAG 138

hejhejhejhej!!!! nu är jag tillbaka på skolan efter ett jobbigt hejdå med mamma och brorsorna. Så, att vara hemma var de bästa jag varit med om på länge. åh de va så underbart, få vara med magnus varje dag när jag vill, äta god mat, duscha i fräsch dusch, åh bara allt!!!! Men den 22 december va jag igen på arlanda, då åkte jag och richard, christopher och mamma tillbaka. Landade i nairobi dagen efter, kom till hotellet och sov en stund sen åkte vi till skolan! Där visade jag runt dom lite sen gick vi till junction och åt sushi och allt. Dagen efter tog vi ett miniplan till masai maria, kan ju säga att flyga är det värsta som finns. Men masai mara var iallafall hur nice som helst! Bodde i världens finaste "tält" och hade de underbart, såg hela big five och firade julafton + afrikansk julafton den 25e. Den 26e tror jag de va så åkte vi tillbaka till Nairobi, packade om på skolan och satte oss på planet igen till mombasa! En vecka med nyår, sjösjuka, sol+bad i mängder, bodysurfing, några cola och tusker. beachboys, saknaden av magnus, palmer, Ken Ring som bodde på vårt hotell, träffa lite kompisar hemifrån osv. Igår åkte vi hem efter en underbart härlig vecka! Bodde på en jättefin golfclub inatt och nu är jag tillbaka i mitt rum på skolan. dött. trist. ensamt. ledsen. gråtig. saknar magnus, pappa, elin, mamma, christopher,richard, alla. Men det är väl okej. för om 52 dagar kommer jag hem igen. Lägger upp lite bilder lite senare när jag städat och tvättat lite och kommit i ordning! Pusshej

Kommentarer
Postat av: ann

Det verkar som om du inte alls trivs eller hellre skulle vilja vara hemma i Sverige än i ssn..

2012-01-04 @ 16:14:01
Postat av: Maria

jag trivs jättebra men jag gillar sverige bättre. där kommer jag leva hela mitt liv.

2012-01-04 @ 17:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0