21:44

Så, idag vid lunch gick jag, amanda och gabbi till junction, köpte lite cola sen åt vi lunch på java house, mums! Sen tog vi en city hoppa hem för vi orkade inte gå :) Efter det pratade jag lite med magnus, sen simmade jag och amanda 30 längder i poolen va sjukt jobbigt, en varmdusch på de och städa rummet! Sen lagade jag gabbi amanda och annika middag, så kom linnea och nina och sa hej också! Linnea hade musbajs i hela hennes godislåda så de va vi och skrattade åt :) kulkul. Nu ligger jag i giraffrummet och kollar på någon tjejfilm med amanda + gabbi. Ska göra lite popcorn sen och gå ner på mitt rum. Kommer säkert somna tidigt idag igen är redan trött!
Pusshej
bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0