20:52

skolans internet är ett skämt, fungerar ingenstans så man blir himlans glad när man hittar det en stund! sitter mest uppe på balkongen utanför giraffrummet, i sofforna, försöker göra så mitt ben inte är så svullet men de går inte så bra, duschade men de va svårt och gjorde ont, byta om gör ont, tvättade kläder de va bra de, provresultat imorgon från sjukan vill bara veta nu, gjort två läxor och skickat in, har två prov nästa vecka och ett veckan efter det, har ont i händerna av kryckorna, saknar min pojkvän, orkar inte sitta på sjukhuset imorgon igen om jag behöver det, vore gott med djungelvrål, ska nog göra lite te nu det är ungefär 5 meter till köket det borde gå utan kryckor, rädd för att mitt ben ska spricka för de är så svullen huden är ju superspänd. hejhej!
fått lite party i mitt rum!
min sängos
la pool!
lite frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0