20:49

så! vad har hänt de närmsta dagarna?
I lördags gick vi i en skog med vattenfall och massa fina saker, fast de va då jag fick ont i knät och elin fick fel med luftrören så vi fick gå tillbaka! sen på kvällen var vi på Simba saloon, sjukt kul ställe! I söndags va en bra dag, gick i och för sig på kryckor men men. Började med att antoine och nåra andra ställde upp feta högtalare vid poolområdet och satte på sjukt hög och bra musik ( vi gjorde de bara för att få bort holländrarna som är där varje dag vid vår pool och deras barn skriker och stör) Så de ringde rektorn de va lite roligt! men va iallafall sjukt bra stämning och alla va glada. Sen fick vi åka till junction jag och elin med taxi då vi åt en otroligt god sushi ( mamma du vet!! ) en temaki, cola och special crazy. mums. sen dog vi nästan för vi var så mätta men jag hade kryckor så vi kunde inte gå så långt. Så vi gick till Art Caffé där vi tog en kaffe! sen fick vi skjuts hem av skolan.
Inatt somnade jag klockan 5 så var ganska trött imorse, hade håltimme på uland sen dissekera vi på naturkunskapen sen åkte jag elin och janet till sjukhuset! där var vi himlans länge å på alla möjliga ställen men tillslut fick jag veta att det kanske är fel på korsbandet eller minisken! kul. ska in på röntgen imorgon!! roligt! doktorn sa att det kanske kan bli titthålsoperation åh roligt!
Har inte internet på mitt rum heller så får sitta på balkongen utanför zebra men det är mysigt det också! hoppar runt på mina kryckor, har ont i händerna och i knät. skönt!
Pusshej
Jag och josefine vid vattenfallet!
jag i kopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0