DAG 191

Vaknar får en puss, somnar om, vaknar ensam tar en dusch. kokar kaffe och skär ett äpple till små bitar. kollar 112 på liv och död sitter i soffan. torkar håret sen plattar det och sätter på mig bra kläder. ont i knät och på torsdag 9:45 är jag välkommen till Artro Clinicen på sofiahemmet. soligt ute men ganska kallt och snart kommer han hem. då ska han få något att äta sen in till stan fika med bästa pappa prata lite ikväll får jag värmeplattor på knät för blodcirkulation tror jag det var. pluggar pluggar pluggar idag kommer bror #2 till huvudstaden. nu ska jag skriva om naturkatastrofer och leta efter mitt bandage och ta en afrikansk smärtstillande. mormor låg på sjukhuset inatt också.
afrika är bra.
saknar elin

Kommentarer
Postat av: R

Ha yes!! Jag är alltså bror nr. 1. Viktigt

/ R

2012-02-22 @ 10:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0