DAG 184-185

Här va de inte mycket bloggning inte!

Igår var det alla hjärtans dag. Mys mys! Hade svenska och engelska"prov" geografi och swahili! Efter de låg jag och Elin och solade en stund de va skönt de. Sen bestämde vi oss för att äta kärleksmiddag på Art Café på junction så vi duschade och gjorde iordning oss och tog en taxi dit! Där åt vi med jossan, emelie, ida och linnea. det va bra de! Klockan 21 kom vi hem. Då vart det bara dusch sen massa knäckemackor, yoghurt och lite mango! mums :)

Idag började jag klockan 12:50... Har väldigt lite lektioner denhär veckan eftersom två av mina lärare är på Model-UN vecka med de som går den kursen. Verkar fett coolt att prata inför flera hundra på engelska och vara jätteuppklädd. inget för mig men endå :) Så jag vaknade runt 9 imorse, satte på en film och somna om. Vaknade vid 11 och då bytte jag om sen gick jag och elin och åt lite soppa. Matte på det. Sen har vi bara legat och solat hela dagen. Åt lite knäckemackor på balkongen och drack cola. Nu har jag gjort mina läxor, precis kommit ut ur duschen och dragit på mig min onepiece. Ska göra lite fruktsallad och sen fortsätta de med mina eviga läxor... kul! 

Pusshej :)


SSN spelar volleyboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0