DAG 178

Idag har jag haft svenska, fått tillbaka naturprov, engelska, lunch geografi! Sen åkte jag till sjukan själv. varit där för mycket nu. Gjorde de vi brukade. gick lite på band cykla lite och lite sånt. inte speciellt skönt. Sen fick jag vänta på taxin i 1,5h ensam... så missa middagen då blir man glad. alltså var jag på sjukan i cirkus 4 timmar. africa <3 
nu är jag på mitt rum ska duscha ska plugga ska ja gu vet vad. förresten kom jag på idag, att jag saknar morfar mormor och farmor så himla mycket.
Aja annars inte speciellt kul här. åker hem om 14 dagar. får veta om de blir operation eller ej på lördag. åh kul.


Pusshej

Kommentarer
Postat av: Morfar

Maria du vet att jag inte kan det där med internet..men vi ses snart..och då du:-)

2012-02-09 @ 23:09:57
Postat av: Annika

Tänker på dej att det ska ordna sig med benet.. tycker du är stark och modig tjej som fixar allt med sjukbesök och doktorer.. du har min fulla beundran.

tusen kramar och en chokladpralin med nougatfyllning.

2012-02-10 @ 13:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0