DAG 168

Hejhej hallå jambo hello!

Idag har jag haft historiaprov, skjut mig. sedan lite lunch på det, och träffa skolsyster, mattelektion och efter de matteprov :) kul! Sen direkt efter de vart de att hoppa in i Swedken taxin för att åka till Nairobi Hospital igen...physiotherapy...ja. såhär, det gjorde asont. först värmde vi knät i typ en timme, sen vart de lite massage som bara va oskönt. sen skulle ja böja å sträcka på benet de va ju ett rent helvete ska jag säga er. 1 liter tårar, 5 liter svett och panikattack på dendär lilla britsen. herregud. sen cykla i 10 minuter, va skönt också, verkligen.
Åkte till junction, åt en förträffligt god ceasarsallad toppad med halloumi. en kaffe på de så va allt bra igen. då va vi redan sena eftersom man egentligen måste komma hem 18:30 men vi behövde mat och handla eftersom de tog så lång tid på sjukan. Sen in på nakumatt, köpa viktiga saker, ta taxi till skolan. hemma :)
nu har jag duschat och packat inför masaibyn vi åker till imorgon! Kan ju tyvärr inte bestiga mount kenya, så masaiby it is! ska bli riktigt kul faktiskt även om jag mest kommer kunna sitta stilla, men men!
Vi hörs på lördag när vi kommer hem igen, vi som är handikappade nog att inte kunna vandra!

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0