DAG 256-257

hejhej!
igår var jag i skolan... sen gjorde vi inte så mycket tills det vart middag och himlen öppnade sig igen, så vi fick en extra pool på gräsmattan brevid poolen! tydligen kaos på junction också. Sen gick jag gabbi elin och jossan till bistron, där fick vi inte komma in för klockan va 7?!?!?! enda stället vi inte kommer in på i hela kenya typ. Efter ett väldans tjat så fick vi komma in till vip-avdelningen. va i och för sig nice! Va där till ungefär 9, sen åkte vi hem hämta mer pengar och åkte till quepasa.
idag vaknade jag klockan 7. gick runt skolan duscha å gjorde ingenting. åt lite brunch med massa ägg.
sen somnade jag om 2 timmar för jag sov så lite inatt! nu har jag och elin solat i nån timme eller två, har tvättat lite, bytt lakarn och städat mitt rum. ska hoppa in i duschen nu, sen blir det hemmakväll
pusshej
älskar verkligen regnperioden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0