DAG 254

hejhej
idag gick vi upp lite för tidigt, slängde på mig mina kikoybrallor och en tröja. tog mitt pick och pack och gick till en av lektionssalarna. Framför oss väntade en 6 timmars lång uppsatsskrivning i Svenska B nationella. vi började halv 9, klockan 10 var jag klar.... så satt och drog ut på tiden, bytte lite ord, åt lite godis för att fördriva tiden. Sen vart det lunch och då orkade jag inte vara kvar mer. 
Åt lite lunch. Sen kunde jag inte lägga in min uppsats på USB-t vi fick, så jag fick testa 5 stycken men inget funkade. De hade stängt av internet så jag kunde inte maila. Så efter mycket om och men fick jag skriva ut uppsatsen när min lärare kollade på.... äh. 
Ja vad har vi gjort efter de. Beställt lite kläder, kollat på kläder, druckit kaffe, pluggat ( skrivit 1 rad) och lyssnat på musik. 
De va äcklig middag så vi kokade ägg. nu har jag ont i magen. och det regnar så jättemycket igen, som vanligt varje kväll. 

Pusshej
glasögonorm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0