DAG 253

hejhej
idag vakna jag med huvudvärken som satt kvar från igår och dunkade i huvudet. hade en svenska-lektion sen lunch. men de va äckligt så vi åt bara ägg. efter det hade jag geografi men då tog vi hela timmen åt att kolla igenom hela vårt provschema vilket är ett skämt. sen efter den lektionen öppnade sig himlen. så när nästa lektion swahili började kom vi knappt till klassrummen. så utan papper eller dator gick vi 4 stycken under elins paraply till lektionen barfota i flipflops, stövlarna tog ju pappa hem så hade inte så mycket val. efter lektionen tog vi en taxi till junction för det gick inte att gå. köpte lite saker på nakumatt tills morgondagens 6 timmars nationella svenska B prov. kul!!!!!!!!!!!! längtar verkligen. sen kollade vi lite i affärer och avslutade med en guacamole bacon burger på Java och sen traskade hem i lera och vattenpölar. nu ligger jag i sängen, har precis beställt lite kläder som ska komma hem innan jag landar i sverige, behöver lite nytt och fräscht kan man ju säga efter dehär året. 
ikväll blir det bara plugg.
pusshej
blinda noshörningen maxwell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0