DAG 252

hejhej
idag vaknade jag och trodde det var helg, blev ledsen när jag kom på att det var måndag. satte på mig kläder och gick till Ulandslektionen, fick närvaro och gick då vi ska jobba själva. vi satte oss i giraffrummet, jobbade lite på sista stora inlämningen i Uland. Sen va de äcklig lunch så vi stekte ägg och la de på knäckemacka, de va gott.
Nu har vi haft 2 timmars naturkunskapslektion. sämsta timmarna på veckan!! Men nu är det över iallafall. Kom ut från lektionen och det regnade, kul.
ligger i sängen nu och kollar på bigbrother och skriver på min hemtenta i historia. min taklampa är sönder och de fanns inga nya sa antoine, också kul! 
Sen blir det väl att träna om det slutar regna lite, middag efter det sen hela kvällen fylld med plugg som vanligt.
är så himla trött hela tiden... ganska jobbigt då man har världens hög med plugg inom dom närmsta veckorna! hejkomochhjälpmig.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0