DAG 251

Hejhej
Imorse vaknade jag tidigt, för tidigt. Kollade lite på Big brother sen gick jag och elin och åt brunch! Efter de la vi oss och solade i nåra timmar, men det va så otroligt mycket folk ( adoptivföräldrar som är här med deras skitungar) Så vårt hem liknade ett zoo... så vi bytte om och fixade fram lite kaffe, cola och morotskaka! Mumma. Sen hade vi absolut inget att göra för plugga kan man göra en annan dag, drog på oss kläder, ringde en taxi och fick med Malin. Så drog vi till ett köpcenter som heter Westgate. Ligger i Westlands där vi inte brukar få vara då det är farligare där blabla. Så där gick vi runt en stund. Malin köpte en fin väska och sen blev det fika på Art Café! 
Beställde taxi hem och kom lagom till middagen.
Nu har jag och elin suttit i biblioteket ensamma i några timmar och "pluggat". lyssnat på bra dubstep, legat på bordet och kollat på skidbilder. Nu sitter jag på min säng. tänkte gå upp och hämta något att äta.
Pusshej
blåste lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0