DAG 247

Hallåja!

Onsdag dårå, vakna som vanligt av personalens ljuva stämma.....mys. Hade historia i 5 min, fick hemtenta som ska va klar om en vecka. Tre frågor tänkte jag var okej, när jag endå har så mycket redan. Nu ska vi skriva 3 frågor, 1000 ord PER fråga. Alltså två sidor på datorn, 6 sidor på en vecka av någon jag inte har en aning om....åh skola <3 Sen vart det rondellmöte och efter det gick jag och Elin till gymmet, köpte vårt sista gymkort!!!! Träna i nån timme för sen vart det lunch. Matte på de. Sen va de ju tänkt att vi skulle plugga.......Ja. Fördrev tiden med jag vet inte vad, sen blev de dags för middag. Va så himlans hungrig så det var ju bra! Efter de spela vi spel.... Jag Elin och Max. Sen har jag mest kollat på skor, klänningar och jackor. Jag orkar verkligen inte plugga. Har fått jättemega nageltrång också, och ont i magen. Livet <3
Nu ska jag hämta ett äpple och så ska malin få göra en fläta sen sova...

Pusshej!!
Malin Jag och Elin. Söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0